Sommarkvällar i våra hjärtan

Fast jag säger att hösten är min årstid, så kan jag inget annat än älska sommarkvällar. Det är dehär vi väntar på under höstens och vinters mörka kvällar. Strålande sol, plussgrader och i min värld hästar. Inget annat slår dethär. Tiden stannar för kanske en halv timme, och man vill andas och njuta! Fastän sommaren är kort, så känns den ibland ganska lång. Man gör mycket mer under sommarkvällarna än man annars gör. man är uppe längre, man träffar mera folk och man är lite gladare än vanligt. 

Jag är väldigt tacksam att jag delar mitt hästintresse med min syster, hon och hennes hästar ställer upp som modeller i vått och torrt. Och hon hjälper mig med Pirayan när jag behöver hjälp. Fastän vi alltid inte riktigt har samma åsikt om träning, hantering osv, så kan vi hjälpa varandra med de saker som vi behöver ha hjälp med. Hon vet vad hon vill, jag vet vad jag vill. Så hjälps vi åt bäst vi kan! 





Kommentarer

Populära inlägg