#New York

Passar på samma gång att redigera lite bilder från New York, har skjutit upp dethär i 2 år... Dehär reseminnen är... vad brukar man säga ? "bitterljuva" Jag är glad att vi var dit, men en hel vecka var för tok för länge. Mycket hann vi se och mycket hann vi göra, men värmen, folket och alla hus var bara för mycket! 

Ibland känns det som att besöka städer är lite tråkigare än att besöka själva landsbygden! I storstäderna behöver man hitta dehär små platserna som är beundransvärda, medan ute på landet så kan man bara njuta av naturen, utsikten och luften! Jag gillar kultur, gamla byggnader och små gränder, men storstäderna med alla folk och bilar är inte riktigt vad jag väljer att besöka då jag reser! 



Dehär två översta bilderna var mina bilder från New York, tyvärr hade jag inte ork att släpa med systemkameran hela dagarna! Så jag har bara ett fåtal bilder därifrån! Men jag redigerade Leenis bilder, tagna med mobilkameran, för att bjuda på lite mera! vad ni ser på bilderna är Brooklyn Bridge, utsikten från Empire State Building, utsikten från en turbuss och Frihetsgudinnan







Kommentarer

Populära inlägg