# CANADA - Waterton National Park

HEJ! Sitter som bäst och redigerar om bilder från Canada i samband med att jag skall beställa efter bilder från Ifolor. Det är alltid lika svårt att beställa efter bilder, hur många skall man ta? Och var skall man ha dem? Jag kan tycka att det är onödigt att bara ha dem på datorn. För jag glömmer att jag har dem, och ingen annan kan se hur vackert det är i Canada. Försöker också bestämma mig vilken av dessa som passar bäst som en stor tavla i mitt hem! 

Dehär bilderna är från våran första resa, år 2015. Platsen är en av de vackraste platserna jag upplevt, Waterton National Park. Nästan längst ner i delstaten Alberta, nära gränsen till USA. En del av parken ligger på Canadas sida, och en liten del på USA:s sida! 

Tyvärr så har bilderna blandats ihop från dehär månaderna, och en hel del bilder försvann då ett USB-minne förstördes på hemresan! Men som tur så hade vi flyttat över ett par bilder, så vi förlorade inte alla bilder från hela resan! 







Kommentarer

Populära inlägg