2016 - funderingar

Hej! Nyårslöftet 2016 var att fokusera mera på fotograferingen, vilket jag också har gjort. Jag ville inte göra några konkreta mål, eftersom oddsen att man kanske inte orkar/hinner under året är stort. Utan istället ett mål som man kan lite arbeta mot under hela året. 



Iallafall så investerade jag i en ny kamera och nya objektiv! Inspirationen att vara kreativ går lite upp och ner, men med bra utrustning så är allt lite roligare och man kan satsa helhjärtat! Hästarna vis stall NH ställer alltid upp som fotomodeller. Där finns alla olika raser, så man kan bara välja den man behöver för idéerna man har. 

Drömmen att bli hästfotograf känns ibland lite långt borta, och när man har ett arbeta vid sidan om och en egen häst så räcker inte tiden riktigt till att planera in egna projekt. Fast idéer och viljan finns, så finns inte tiden alla dagar. och dethär vinterhalvåret så är det så få ljusa timmar på dagen att man knappt hinner se dagsljuset vissa dagar. Förhoppningsvis så får man mera tid och ork till sommaren! Ser framemot att fylla mitt galleri med nya, inspirerande bilder. 


Nu skall jag få igång detta nya år. Först och högst upp på listan så står "lära mig redigera ordentligt" och "fixa färgerna på skärmen" Så det är två saker som jag skall ta itu med de närmaste veckorna! Jag skall också försöka uppdatera bloggen lite oftare med inlägg, jag ligger så långt efter!  

Skall också ta mig i kragen, ordentligt och göra det helhjärtat. 


Så tack för allt 2016. det har varit lärorikt och fullt av utmaningar, men jag har lärt mig väldigt mycket under året som gått. 

Gott Nytt År!  

Kommentarer

Populära inlägg