Sara och Prinsessa

Hej. Bloggandet går trögt, eftersom det inte finns tid att blogga. De senaste veckorna så har det varit så mycket. Ingen ledig sekund liksom. Men ikväll hade jag planerat in ingenting, så att jag kan pricka av min långa lista som behöver göras som jag inte hinner med annars. Några punkter har blivit avprickat bl.a. göra en smoothie, vinna ett par jumpparingar, äta lite bröd, jogging 6km, dricka kaffe... Och mycket annat viktigt. Nu har jag bara de "riktiga" sakerna kvar att göra. Uppdatera bloggen, info om presentkort, skriva en artikel mm. 

Sara fick äntligen också sina bilder. Eftersom jag började redigera i lightroom så har det gått lite långsamt med redigeringen,men ju mera man håller på, så desto mera lär man sig. Tacka vet jag youtube och google typ. Aldrig förr har jag sökt så mycket; "hur gör man..." "var hittar man..."

Sara och Prinsessorna fotade jag en mörk Oktoberdag i fina Esse. Delar med mig av 3 favoriter från våran fotorunda. De var så fina; Sara och prinsessa. Och så fick hunden Elsa vara med på några foton också. 




Kommentarer

Populära inlägg