På gång...

Förändringar och investeringar. Förändringar och investeringar. Ord som snurrar runt i mitt huvud ganska mycket just nu. Förändringar är bra intalar jag mig själv och investeringar som görs för framtiden borde också vara bra. Att tänka framåt. Vuxenpoäng? Ändå känns det såklart skrämmande och man undrar hur det skall gå. Men jag tror att man måste våga satsa! 

Så jag har bestämt mig för att helhjärtat satsa på fotograferandet. Mest hästfoto men kommer också att anta mig andra fotojobb. Syrran tyckte jag skulle fortsätta med slogan; Bilder som talar. Så vi gör så. Bloggandet kommer också att förändras, dvs. mera inlägg! 

Har så mycket ideér angående fotograferandet just nu så jag skulle behöva ta mig tid att sitta ner och skriva ner alla. När jag får en idé så vill jag göra allt på en gång, så snabbt som möjligt och se resultatet. Så allt dethär nya som är på gång är en utmaning för mig.

Simba får stå för inläggets bilder. Han hade så roligt när vi fotade springbilder i hagen på honom. Han galopperade runt i racerfart och lekte glaopphäst. 



Kommentarer

Populära inlägg