Favorite season


Hejsan! Äntligen tog jag mig tid att sitta ner och skriva dethär inlägget. Tiden går så fort och jag tror det är 3 veckor sen jag kom hem från Norge. Dethär året har bestått av ganska mycket resande till både Canada och USA... Och Norge. Wow. Vilken vacker Natur de har i Norge. Vilka naturupplevelser vi fått uppleva. 

Här kommer bilder från senaste resan dit. Denhär gången åkte vi iväg uppåt, till Alta. Träden var så gula, luften på fjällen var så krispig och allt var så vackert! Resan gjorde gått för både kropp och knopp... brukar man säga. Men denhär gången för min del var det bara för knoppen. Kroppen sa upp kontraktet, eller ryggen. 2:a dagen kunde jag knappt ta mig upp från sängen. Men nu 3 veckor senare, så kan jag äntligen börja röra mig som normalt igen, t.o.m så bra att jag tror att jag ska ta mig en kort springrunda senare idag! 













Kommentarer

Populära inlägg