Dags att återuppta bloggandet och fotograferandet på riktigt

Hej på er! Dags att skärpa sig med bloggandet nu kanske! Skall försöka göra inlägg om de senaste fotograferingarna jag haft de närmaste veckorna eller kanske månaderna! Har inte alls prioriterat bloggen det senaste året, utan bara låtit den ligga! Nu ska i se om jag kan få den att vakna till liv igen! Småningom kommer också designen att förändras och andra fördnringar är också att vänta!  


Här får ni bilderna från min senaste fotografering, den var uppe i Haparanda i Sverige. Jag och mina vänner var på roadtrip till Alta i Norge och stannade i Haparanda för att fota Fanny och hennes arabprinsessor! Fanny lärde jag känna då jag köpte Pirayan från Sverige, och hon och min stora syster Annelie är goda vänner, de har hållit kontakten genom många år och brinner båda för arabhästen!

Vi fotade hästarna på Fannys gård, ljuset var perfekt, så det var bara att dirigera och knäppa bild efter bild. Nu som då så har man vädret på sin sida. Nu i dethär inlägget ser ni bilder på stoet Cemaala







Kommentarer

Populära inlägg