Oh Caaanada

Hejsan! Tänkte dela med mig några bilder från Canada. Har försökt att gå igenom minneskortet med alla bilder,men det är så svårt att välja. Men här är några av de kort jag valde att visa för er. Resans höjdpunkt var helt klart vildhästarna vi såg i bergen. Ända sen jag har varit en liten flicka har jag drömt om att se vildhästar. Jag är så tacksam att just jag har fått denhär möjligheten att resa och upptäcka olika delar av världen. Tänk vilken lycka! 

_____________________________

1. Man kunde ju inte vara ifrån hästar alltför länge. Tur att T och C hade 2 stycken hästar jag fick rida och träna ett par gånger! 



_______________________________

2. Här är vildhästarna. En flock på 9 hästar. Ston, hingst och ett par föl. Vi slapp fövånansvärt nära dem. Men jag tror de ar ganska vana med att bilar stannade och tittade på dem! De var i bra hull och deras pälsar blänkte i solskenet. De var minsann en fröjd för ögat! På andra sidan av hästarna kom en stor koflock gåendes emot oss! 


_______________________________

3. En dag i bergen. Samma dag som vi såg vildhästarna! Fina vyer, dåligt fiske, bra hiking och Ram River falls! 





_______________________________

4. Every morning view. Vi vaknade upp till denhär utsikten varje morgon! Härligt så!


_______________________________

5. En dag i Banff national Park. Awesome. 






_______________________________

6. Hiking, Bilderna får tala






Kommentarer

Populära inlägg