On The Road Again


Bestämde mig för att åka iväg till Kiruna med mina vänner förra helgen. Länge sen jag varit i Sverige, och så ville jag se hur det ser ut dit uppe i Norra Sverige! Såklart hade jag inte kollat minneskorten före resan, så kameran blev full med det samma. Men några bilder har jag att bjuda på! 



Första foto-stoppet blev Kukkula Forsen. Hittade inte insirationen, så det blev bara några snabba bilder! 

 
På lördag körde vi iväg till Abisco och Björkliden. Landskap som tog andan ur en gång på gång medan man satt med näsan i rutan... ;) Tyvärr fick jag inte fångat det på bild... 





Silverfallet på Björkliden. Väldigt vackert. (men vi var några veckor för sent, här var det troligen ännu finare tidigare i höst, nu hade nästan alla löv blåst av träden)


Sen åkta vi vidare till Riksgränsen och hade picnic i Norge. Men det var där kameran blev full. Så jag fick snällt fota med telefonen istället... :) 

Kommentarer

Populära inlägg