What...? jooo... jag glömmer bloggen

What? Har jag en blogg? Den har jag helt glömt bort... Men bra att ni påminner mig mellan varven! Många frågar med jämna mellanrum och påpekar att jag också har en blogg, att den skulle behöva uppdateras! Tack till er, för jag glömmer den! 

Nu är det sommar och sol, varmt har vi, bromsar och flugor, svetten rinner och många av er badar med jämna mellanrum. För mig har det bara blivit 1 dopp hittills i år. Det gick bra, jag frös inte ihjäl och jag kan KANSKE tänka mig att ta ännu ett dopp förrän hösten. Min strategi med simningen är att det räcker med 1 gång per år. Likaså med att skida... 1 gång per år räcker. 

Tänkte berätta vad jag gjort, jag har semestrat i Finland i sommar, och jag kan meddela er att vi bor i ett vackert land. Massor med fina saker att beundra och otroliga naturlandskap. Denhär veckan var jag en sväng till Vaasa. Vi körde ut till Replot bron och sen vidare till Björköby, ut till skärgården. Där kom vi på en bra idé, så vi hyrde cyklar och tog oss fram på små stigar och utefter vägar. Beundrade utsikten från tornet, tittade högt upp på kyrktornet vid Björkö kyrka och åt en sallad på caféet vid stranden. 







Kommentarer

Populära inlägg