# Telefonbilder

Hej! har inte glömt bort er! Bara mycket att göra! Tänkte dela med mig lite blandade telefonbilder från de senaste månaderna! 

 1. Försökt måla lite grann, men utan något hejdundrande resultat. Skulle jag ha mera tid, skulle jag säkert måla mera och försöka utvecklas. Men tiden räcker inte till just nu! 
2. 1:a Maj kalas
3.4. Försökt lära mig mera om rätt sorts mat! Det är enkelt att ta reda på, men svårt att vara hälsosam! Men nu försöker jag igen! 
Bild 1.2. Pirayan - fick reda på att han fortfarande har förhöga testosteronvärden, kontaktat kirurgen men inget är bestämt ännu om fortsatt vård. 
Bild 3.  Flicka - Vårt varmblod blir finare för varje dag! Och hon är världens mysigaste och positivaste häst
Bild 4. KeyJey - han går framåt hela tiden! :)

Pirayan ville ha en Selfie

 Flicka 

 Pirayan

 Blåsippor som förgyller ens vardag

 Surf-stranden i Björneborg

 Älskade vårväder


Kommentarer

Populära inlägg