SidePull och araber


Hej på er! Hoppas allt är bra! Äntligen lite nya bilder men för stunden får ni bara se denhär av Pirayan i Lisas snygga Sidepull! Pirayan fick tänderna kollade för 2 dagar sen, och han har 3 stycken vargtänder. Kommer inte att ta bort dem ännu, eftersom de inte stör honom. Och som det ser ut nu så kommer jag inte heller att använda bett på ganska länge. Vi tar bara en sak i gången, och just nu vill jag bara ha hingsthormorna bort. Sen tar vi itu med nästa sak. Men snygg blev han iallafall i Sidepull, så om någon av er har ett extra så skicka meddelande på facebook! :) 



Förra helgen var jag ledig. och det var välbehövligt och vääääldigt skönt. Satte mig i bilen och hade bondingtime med Emma och Elin (mina småsyskon) Vi la i växeln och körde. Vi visste inte vart vi skulle åka, så vid varje väg funderade vi höger eller vänster och körde dit vi kom. På söndag var det roadtrip till Vaasa och hälsa på Leeni. Åt god mat, spelade spel och funderade om livet! 

Kommentarer

Populära inlägg