En dimmig morgon



Några dagar har jag gått runt och känt hur inspirationen kommit smygnade. Jag vill fotografera naturbilder. Tyvärr är vädret inte riktigt på min sida eftersom det regnar och blåser. Och mina arbetstider har inte varit de bästa heller, mörkt då jag far till jobbet och nästan skymning då jag kommer hem. Men, min tid kommer väl ännu (?). 

Istället har jag gjort vad jag skall göra. Köpt hästmat, handlat, gjort lite handledarskolning-arbete, stallat, sprungit och... sovit. Försöker få lite rutiner i mitt liv. Svårare än väntat. Men jag försöker vidare. 

Är hemma denna fredagkväll. Suttit med datorn i högsta hugg och försöker göra ihop en introduktionsmapp för Esse Hemservice. Med tanke på att jag aldrig fick klart skolarbeten i tid, jag varken orkade eller försökte göra dem, så känns det som om denhär mappen kan bli till något. 

Trevlig helg till er alla! 

Kommentarer

  1. kan du inte göra en uppdatering om alla hästar som finns vid stall nh just nu ? :) är så nyfiken, spec på sari och davids nya ponnisar.. dom e så sjukt söta att jag blir helt avundsjuk !!! :')

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst kan jag göra det! Skal ta med kameran till stallet och fota alla nya ponnisar :D

      Radera
    2. hoppas inlägget kommer upp snabbt !! :D

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg