vad vill ni se mera av i bloggen?



Gick tillbaka till arkivet 2013 och hittade dessa bilder. Pirayan och hans fina sadel. Kommer ihåg att jag ville ha några indian-inspirerade bilder, men det blir sällan som man tänkt sig med hästarna, så det blev western-inspirerat istället. Och minst lika bra som jag hade tänkt från början!

__________________________

Nu har jag gjort det väldigt enkelt för er att "rösta" vad ni vill och hur ni vill att jag skall uppdatera!

Till höger ser ni ett frågeformulär. Det går att klicka i flera alternativ. Men jag vill att ni klickar i ett eller två, högst tre. Så att röstningen blir jämn. När ni klickat i vilka alternativ ni vill se mera i så tryck på VOTE. Rösta bara 1gång/läsare. Den avslutas 28.2 kl.21:00 Efteråt publicerar jag resultatet och utgår från detta i framtida bloggning! 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg