Sjukling...

Hej på er! Måndag; så det är ny vecka och nya möjligheter. Min vecka börjar med sjukledigt. Sitter hemma med sjuk hals och en dunder förkylning. Jag som verkligen har ätit hälsosamt i vinter, nästan bara frukt, grönsaker, antioxidanter och vitaminer och mineraler och allt därimellan. Nåjaa, ingen feber iallafall, men jag vill verkligen inte smitta ner mina åldringar på Hemservice... Så jag är hemma och dricker honung, nyser och försöker bota huvudvärken med burana... 

 Lite småplock av telefonbilder bjuder jag på:
Bild 1. Höst 2013, dimma och träd utan löv, perfekt inspiration en kall grå dag som denna!
Bild 2. Pirayan i sjukhagen, Tack och Lov att den tiden är förbi. 
Bild 3. Regn, Regn Regn... varför inte göra konst av det! ;)
Bild 4. Pirayan i sitt nyinköpta westernträns, som tyvärr är för stort! :/

Lite sommarlängtan...


Kommentarer

Populära inlägg