Racerhäst



Gokväll på er! Mitt huvud säger att jag ska fara och sova, men jag envisas med att sitta i min mjuka gamla stol, med fötterna uppslängda och redigerar skickar iväg och för över bilder. Talesättet;  "är huvudet dumt, får kroppen lida" stämmer ganska bra in här... Men jag vill få färdigt gjort dethär ikväll! Ganska mysigt är det förståss... med levande ljus, tee och hästbilder! 

Hade med min egen kamera till stallet idag, körde ett sensor-reningsprogram och formaterade kameran igår. Och den fungerar lite bättre nu. Med lite knix så kan jag ändå ta bilder ganska snabbt. Den ska väl duga till vardagsbruk ett tag ännu! Vid privata-fotograferingar får jag ha lillasysters kamera! 

Meciliah och Tufva fick komma på ridplanen idag. Tufva var mest intresserad av att sola sig, medan Meciliah mest var i famnen! Hon är så otroligt bortskämd, speciellt av hästarna i hagen, och kanske ännu mera av mig. Hon är så mysig, det bästa hon vet är att bli kliad och få manen borstad. Då bara står hon och njuter. Men även små hästar måste röra på sig ibland, så hon fick busa runt litegrann! :) Hon ser mest ut som en raggig hårboll som susar fram! 



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg