F & A och lite annan uppdatering


Igår var det förlovningsfotografering. Hela dagen gick både jag och Alice, min lillebrors fästmö (sen i julas) och väntade på att solen skulle komma fram, men vi väntade på fel ställe. Eftersom vi fotade i Esse och inte i Larsmo. Där hade solen minsann lyst. Nå, men hur som helst så blev det ändå fina bilder. Ovan ser ni min personliga favorit. Men många andra fina bilder blev det också! 

_____________________________________

Denhär veckan är en foto-vecka. En förlovningsfotografering, 2 hästfotograferingar och ikväll är jag hela kvällen och fotograferar löshoppning vid stall NH. Njuter av att göra hästfotograferingar. För då vet jag vad jag gör! Det kan jag! Kan knappt vänta tills jag får beställt en ny kamera, och börja på riktigt! 

_____________________________________

Pirayan är tillbaka med pojkarna i hagen! man skulle tro att det innebär mera tid åt att... t.ex. blogga. men nej! Lika myket program som tidigare! Men skall försöka uppdatera mellan varven! Hoppas allt är bra med er och att ni lever loppan! Trevlig fortsättning på veckan! 

Kommentarer

  1. Äntligen...du lever :D Som jag har väntat på några uppdateringar...så tråkigt här i sjukstugan. Men känner mig genast lite piggare när jag får se en härlig bild tagen av dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, I´m still alive ;) Tråkigt att ni är sjuk, men kanske ni blir frisk snart! Tack, det var roligt att höra! :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg