Sammafattning 2013 Januari - April

Mål för 2013
Jag hoppas att 2013 blir ett riktigt smaschigt år. jag vill ha nya upplevelser, jag vill resa, utvecklas som fotograf. Mål för fotograferingen var; bättra på naturbilderna, lära mig använda blixt, fota stadsbilder och bilder från vardagen!

Sammanfattning:
Mitt 2013 blev inte riktigt som jag planerade. När blir det som man har tänkt sig? Väldigt sällan! Men som tur är det året förbi och 2014 är framför med alla möjligheter. Det jag kommer mest ihåg från ifjol är resan till Österrike, Roadtrip till Tammerfors, fadderbarnet Alvin, Annelies överraskning, Utredningen om Pirayan och att min kamera gick sönder!

På fotograferingsfronten så har det mest stått stilla, känns som om jag knappt lärt mig något nytt detta år, men jag har inte heller varit så aktiv med kameran som jag annars brukar vara!

Här kommer en kort redogörelse månad för månad. Nu till först går jag igenom Januari-April

 Januari 2013; Januari var en ganska lugn månad. Jag jobbade, gick långa promenader, satt i hästhagen i på solskensdagar och njöt av att bara vara. Hunden fick vara med på de flesta promenaderna! 

 Februari 2013, I Februari hade jag en förlovningsfotografering vid gamla hamn i iskalla vindar, jag bakade fastlagsbullar och åt en hel hög av dem, mycket tid tillbringades i stallet med hästarna! 

 Mars 2013, Många blåsiga dagar, och ännu flera försök att fånga snöstormar på bild där jag tillslut lyckades. Jag funderade redan då att klippa bort mitt långa hår, vilket jag gjorde senare på hösten och ångrar varje dag! Också många ridturer på arabprinsessan som var i stallet. Saknar den hästen så mycket! 

April 2013, Mycket på gång med Pirayan, några fotoutflykter, annars en ganska lugn månad. Väntade på vårens första gröna blad!


Kommentarer

Populära inlägg