Gott Nytt År

Hej igen alla gamla och nya läsare. Jag är tillbaka! 
 Ett nytt åt startar idag, 2014. Ett nytt år med nya möjligheter, nya utmaningar, nya vänner och nya mål. Men på samma gång också motgångar, besvikelser, svåra beslut! Men så är ju livet, inget går någonsin spikrakt. Vi misslyckas, vi lär oss, vi övar, vi skrattar, vi gråter och vi kämpar vidare! Vi har mera erfarenheter än  någonsin förrut som vi får ta med oss in i 2014, dela med åt andra som i sin tur delar sina erfarenheter med oss så vi lär oss ännu mera nya saker. 

Varje år har jag dehär nyårslöften som jag försöker hålla. I år är det samma sak igen. Jag har inte ännu bestämt vilka löften jag ska avlägga! Det blir inga ivecklade. Bara lite små mål för att lära mig nya saker. 

En sammanfattning av mitt 2013 ska också komma så småningom. Och mina fotograf-erfarenheter från i år. 

Tyvärr har jag ingen egen fullt fungerande kamera ännu, och min snälla lillasyster flyger säkert snart i taket om jag frågar om jag får låna hennes kamera ännu en gång. Som tur är hon väldigt snäll och kan inte säga nej, men jag försöker ändå att klara mig utan kamera.

Jag var faktiskt in med min egen till kamera butiken i stan, men när jag fick reda på vilket hejdundrande pris de ska ha för att bygga kameran, bara ett prisförslag är 70euro och sen har de 100e/h de som bygger kameror. Just nu har jag inte de extrapengarna, så jag får snällt klara mig utan kamera, utom när jag lånar syrrans kamera, bara ibland! 

Jag håller mig kreativ i allafall, jag ritar och målar. Funderar smått att gå på målarkurs också, ska kolla vilka kurser som är aktuella i årets MI-blad.

Okej, nu blev dethär väldigt långt, alldeles för långt och för personligt... Ville bara säga HEJ 2014 och hoppas vi har ett bra år framför oss! 

Kommentarer

Populära inlägg