ANKI och VIVI




Hej. Idag är det Finlands självständighets dag. Tycker det är väldigt viktigt at vi alla kommer ihåg de veteraner som har kämpat för att vi ska få ha ett självständigt Land, vårt Finland. Vi borde vara Tacksam varje dag, som vi får ha det såhär tryggt och fint i vårt land! 

Dagen till ära får Anki och Vivi stå för bilderna. De är från förra helgen. Jag hade gjort ett fint kollage med svartvita bilder, men bloggen förstörde kvaliteten och färgerna, så jag dissade dem i inlägget. Nu är det väl på tiden att jag lägger på mig några kläder och gör mig klar för kvällen. Har haft ledigt idag, så jag har inte gjort särskillt mycket. Ha en bra helg! 

Kommentarer

  1. Hej! Har du några bra tips på hur man kan ta bra hästbilder med en Canon1100D? Gillar verkligen dina vackra hästbilder:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg