vardag

 Fotat repgrimmor på löpande band idag, Meciliah, Pirayan och ET fick stå som modellhästar. :) 
Konstaterade att Pirayan behöver naturligtvis få en röd repgrimma, så nästa grimma blir en sådan! Så småningom... så fort den gamla grimman går sönder eller blir för liten :)

 Umgåtts med min lilla häst. Inte varje dag han är så mysig och genomsnäll. Han har vila just nu, så vi gör inget annat än borstar och myser. Han hade lite svårt att acceptera att inte alls göra någonting, men nu när han varvat ner så går det hur bra som helst. skönt att bara få komma in, få hö, bli borstad och sen ut i hagen igen! 
Myste framför datorn före jobbet, med ljus och grön smoothie som lunch medan jag redigerade bilderna från stallet. hann tyvärr inte få färdigt innan jag som vanligt håksa vad klockan var och fick bråttom att börja göra mig klar. 

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag! trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg