Min utrustning - en snabb titt


Påväg till jobbet idag så visst jag att det var något jag hade glömt att göra idag. Och när jag nästan var framme så kom jag på det. jag skulle ju göra ett inlägg om min kamerautrustning. Nu ikväll får ni bara en  snabbtitt, i helgen så ska jag ta riktiga bilder på min utstrustning! 

 Just nu, idag. Canon EOS 600D + Canon 24-70/2,8
Lilla syster har ju en systemkamera också, och jag har ett bra objektiv. Så tur att de 2 passar bra ihop. Tur att jag övertalade henne att köpa en Canon istället för Nikon. Så fastän min egen kamera ligger i skåpet så kan jag fota "nästan" som förrut. Det ända jag inte gör är fotoarbeten just nu. Och ett stort plus med denna kamera är att det går att filma.

Min ögonsten nr.2 (hästen är nr.1) Canon EOS 50D + Canon 24-70/2,8
Fortfarande står den och samlar damm. Har inte fått in den på service ännu. Man blir så bortskämd när jag får ha syrrans kamera, att jag glömmer min egen. Min stora syster vill att jag skall fixa min egen kamera så jag får börja fota på riktigt igen. Hon vill att jag ska satsa på hästfotograferandet. Och det vill jag mer än gärna själv också. Bara det att jag inte kommer igång någongång. Vill nånn så får ni ge mig en ordentlig spark i baken. ! ;) 


Kommentarer

Populära inlägg