Önskemål: lekande hästar





En av er läsare ville se lite lekande hästar och här är några OVISADE bilder från 2011. Flera av hästarna som ni ser på bilderna är inte längre på ranchen. Mumrik (Nordsvensken har flyttat) Och fina Silwer (den vita connemaran) R.I.P. 

Min stora syster har lovat att gå igenom min hårddisk och välja ut alla fina hästbilder. De kan jag lova er att är ett evighets arbete, för mera än hälften av bilderna har jag inte sett på själv. Bra att ha lite hjälp ibland när man inte tar sig själv tid för att göra sådana saker. 

Nu märkte jag också att dethär inte riktigt är "lek" bilder (förrutom 2:a bilden, på de här andra springer de bara) Men jag ska titta igenom några mappar och söka efter lite mera lekfulla pållar i veckan någongång då jag hinner. 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg