telefonbilder


Hej på er! bjuder lite på mig själv och visar 2 stycken telefonbilder istället för vanliga bilder och lite text om min dag... Har lite bloggtorka just nu, men kanske jag kommer igång så småninom igen. bara 4 skiften kvar och sen SEMESTER. Ooo-ja, jag vet att jag tjatar om semestern, men det är den som håller igång mig just nu...

Hoppas ni har haft en bättre dag än jag, jag har gått runt med tandvärk halva dagen tills jag var till HVC och fick 2 tänder lagade med tillfällig plomb i. Så nu går jag kring med en vass kant i munnen och är rädd att tandvärken skall komma tillbaka eller att plomben skall ramla lös när vi är i Österrike... Resten av dagen har jag småsurat, stallat, slötittat One Tree Hill, gått på loppisrace och ätit. Hoppas på en bättre dag imorgon och lite bättre humör.

Kommentarer

Populära inlägg