Våren 2013


Här är bilderna som jag fotograferade igår på min lilla foto-utflykt. Körde vid Fors-Gers och knäppte ett par bilder. Jag har ju som nyårslöfte att fotografera mera naturbilder, och på den senaste tiden så har jag bara haft kameran till stallet. Men ett par nya natur-bilder blev det iallafall, och jag är ganska nöjd. Det ser lite ut som höst nu när löven inte finns på träden. Den 3:e bilden blev en favorit...

Nu när jag skriver detta inlägg(det är tidsinställt) så hade jag kameran i sängen, och så rör jag  på benen och med en duns är kameran i golvet. Jag hann inte se hur den landade, men den fungerar nog ännu...  Man lär sig med tiden, var man skall ha och var man inte skall ha kameran.  Ni andra som har systemkameror med dyra objektiv. Var rädda om dem!!!

Kommentarer

Populära inlägg