Före/Efter

Hej. Jag fick tydigen lite fnatt i helgen, eftersom jag fotade smycken och parfym (?) Oftast är det hästar, människor och natur som är mina motiv. Så nu tänkte jag att jag skulle visa er en före och efter bild på min nya parfym som jag fotade. Den är från Seppäla och luktar vääldigt gott. Flaskan är grann också, så den får en pluss i kanten.
 
På samma gång som jag fotade parfymen märkte jag att jag inte kunde komma tillräckligt nära flaskan och när jag fotade ringarna fick jag verkligen tänka på hur jag vred och vände på objektivet. Det är inte något närbildsobjektiv. Nu får jag ännu skriva upp ett obektiv på min "vill-ha-lista"
 
Tänkte att jag skulle göra ett inlägg om hur man kan använda sig av dagsljuset när man fotar sånahär saker. Men det får bli en annan dag.
 

Bild 1: Före
Bild 2: Efter redigering
Parfym från Seppäla
Canon EOS 50D + Canon 27-70mm/2,8

Kommentarer

Populära inlägg