yrväder







Stall NH, Naturligt Hästliv / Januari 2013 / Häst: Meciliah
Canon EOS 50D + Canon 24-70mm/2,8

Hej. Nu är jag hemma igen efter 2 roliga dagar i Helsingfors. Emma bloggade flitigt och skrev så fina saker om mig... Nu forstätter jag att blogga och visar er riktigt färska bilder av fölis. Vädret bestämde sig för att slå om och det har snöat nästan hela dagen. Jag sprang runt med kameran invirrad i halsduk och fotade hästarna och lite bilder på snöyrvädret.
 
Här inne hos oss har vi också yrväder. Mina småsyskon leker Let´s Dance och har klätt ut sig och virvlar runt i hela huset. Man kan inget annat än le när man ser dem, min lillebror som är 6 år har på sig klänning och diadem i håret medan min lillasyster har klätt ut sig till kavaljé med skjorta och fluga.

Kommentarer

Populära inlägg