Vinter 2011 - lite favoritbilder





Stall NH, Naturligt Hästliv
Vinter 2011
Bild 2 - Minna (har flyttat)
Bild 3 - Mumrik (har flyttat)
Bild 4 - Milton (har flyttat)

Jag gick ju igenom mina bilder igår och konstaterade IGEN att jag har en massa bilder. Jag vet inte hur jag kan bli så förvånad varje gång. Det finns liksom så många bilder som jag aldrig visat för någon, så många bilder som jag aldrig hunnit redigera, så många bilder som jag inte äns har gett en chans. Jag vet inte hur jag ska hinna gå igenom dem en för en... Det känns omöjligt! 

Kommentarer

  1. Ifall du inte läser bloggen carolinedahlen.blogg.se så är den värd att ta en titt. Hon har otroligt fina hästbilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. bejdå, jag ska fara och skåda :) Tack för tipset :P

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg