Sorry guys

Bild från arkivet

Hej på er! Ledsen att bloggen hamnat på sida om (igen) men jag har varit borta över helgen och innan dess haft mycket på gång... Ni vet ju hur det är med julstressen! 

Nej, det är inte julstressen. Jag har bara så mycket program. Hinner knappt andas mellan varven. Förhoppningsvis blir det lugnare efter julen. 

I helgen har jag iallafall varit över till Sverige. Det var vääääldigt skönt och mycket behövligt. Sov på hotell och åt gott, skrattade, shoppade, sov alltför lite och hade väldigt roligt. Nu är jag tillbaka till vardagen igen! 

Inga nya bilder ännu. Kameran samlar damm. Tråkigt, för vintern är vacker! Nu ska jag dricka upp min kaffe och dra mig ut till stallet före jobbet, men jag har redan hunnit vara en sväng till stan imorsse. Ok, dethär inlägget blev väldigt flummigt. Jag måste nog sluta nu. ha en bra dag. Kram

Kommentarer

Populära inlägg