Oplanerad dag


Hejhej alla fina. Det kan inte finnas något bättre än att stiga upp och tänka:

-jaha, vad skall man göra idag då?

En oplanerad dag brukar bli de bästa!!!

- Lugn morgonstund, med ordentligt morgonmål, kaffe och mys med hunden. Hon ligger förresten här nedanför, ihoprullad till en boll och snarkar. 
-Igår bakade jag delarna till ett pepparkakshus så idag skall jag sätta ihop det. Måste bara vänta tills de små barnen kommer hem frå skolan. Det är ju en av höjdpunkterna vid julen att hjälpas åt att sätta ihop pepparkakshusen.
-De sista julklapparna skall paketeras in i fina paket och sättas i julkappspåsen.
- Mitt rum skall julstädas
-Pållen skall fotas med en söt sak jag köpte vid Hööks (=bilder ikväll)
- Funderar på att starta skidsäsången

Okej, nu kanske ni tänker att hon har ju nog ändå program, men dethär är saker som jag VILL göra. Okej, julstädning är ju inte så roligt men nödvändigt. Så hoppas ni alla har en lika fin dag som jag kommer att ha! Ta hand om er så hörs vi ikväll! Kram

Kommentarer

Populära inlägg