Angående bloggen


Har sökt runt på datorn efter nånn bloggbar bild på mig själv men där finns inga... kanske för att jag helst står bakom kameran än framför den. Men telefon-kameran blir använd flitigt... Både på helgen, stallet, hemma, och andra viktiga ögonblick. Ja men tillbaka till saken. Så därför blev det en telefonbild av mig... 

Och det jag skulle berätta var att blogguppdateringen sker som explosioner just nu. När inläggen kommer så är det "pang"  flera på en gång. Däremellan är bloggen stendöd. Funderar nu att börja tidsinställa inlägg. Så det dyker upp med jämna mellanrum. Ett åt gången. Och inte allt på en gång. Jag tror det blir bättre på det sättet, och bloggen blir intressantare. 

Har ni nått att tillägga om detta, eller om vad som helst, så var snäll och släpp loss i kommentarsfältet. .  Nu ska jag bädda sängen och sova i rena lakan. Skönare finns inte. Gonatt!

Kommentarer

Populära inlägg