Familjefotografering








Har fått tillåtelse att publicera bilder från familjefotograferingen jag hade förra helgen och det blev jag väldigt glad över. Det var väldigt roligt att fota denna familj, de är så snälla och medgörliga, så det var bara att dirigera och hålla in knappen. Men det var svårare att få alla hästar och hunden med på noterna, men jag tyckte vi lyckades bra. 

Det var verkligen en utmaning för mig som fotograf att hitta rätt inställningar, var lite orolig över att jag valt fel bländare och ljusmätning... Glömde bl.a. att ändra bländaren efter att vi fotat familjebilderna, så en del av porträtten blev förstörda. Alltför överexponerade. Men bilder fick vi iallafall. 

Ni vet säkert att ni kan trycka på bilderna för att se dem i bättre kvalietet och i större format. Alla bilder är tagna med Canon EOS 50D + Canon 24-70mm/2,8

Kommentarer

Populära inlägg