Studenter, jobbet och godis


Det är lite bråttom här hos mig just nu. Hinner knappt sitta ner och andas mellan varven. Har ju jobbet + alla fotograferingar, åså pållen åså flera andra saker som ska hinnas med. Här får ni iallfall en tjuvtitt på stundent-fotograferingen från lördagskvällen. Har inte fått lov att publicera bilderna ännu, men jag kan lova er att jag är nöjd. Väldigt nöjd. Det är roligt när man ser framsteg i sin fotografering. Stundenten var också fin som en prinsessa och log sitt prinsessleende, så det var bara att trycka på knappen. 

Ska jobba ännu denna vecka, sen är det semester i en hel månad. På fredagskvällen är makuuni inplanerad. Börjar bli lite smått sugen på godisbitar när man hållit sig borta från dem i flera månader. Duktig har jag varit måste jag säga. Fast det luktar nog lite skryt om detdär. ;)

Kommentarer

Populära inlägg